Všeobecné obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Ing. Anna Štiptová – AA Academy, IČO: 55862284, so sídlom Pod Stráňou 838, Trstená, je prevádzkovateľom internetovej platformy dostupnej na www.epicspeak.sk (ďalej aj ako „Platforma“). Tieto všeobecné obchodné podmienky platia pre nákup služieb poskytovania poradenstva na Platforme.
- Identifikačné a kontaktné údaje prevádzkovateľa
Obchodník:
Obchodné meno: Ing. Anna Štiptová – AA Academy
Sídlo spoločnosti: Pod Stráňou 838, 02801 Trstená
Právna forma: Podnikateľ-fyzická osoba-nezapísaný v obchodnom registri
IČO: 55862284
Zapísaná v: živnostenskom registri Okresného úradu Spišská Nová Ves, číslo
živnostenského registra: 860-29826
(ďalej len „Obchodník“ alebo „my“)
Pokiaľ nás potrebujete kontaktovať, môžete to urobiť prostredníctvom týchto kontaktných údajov:
Kontaktná osoba: Ing. Anna Štiptová
Telefónne číslo: +421 918 915 626
E-mail: ahoj@epicspeak.sk
Ozveme sa Vám čo najskôr späť.
Adresa, na ktorej môže kupujúci uplatniť reklamáciu, podať sťažnosť alebo iný podnet:
Ing. Anna Štiptová – AA Academy
Pod Stráňou 838, 02801 Trstená
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, 820 07 Bratislava
P.O. Box: 5
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
- Výklad pojmov
- Pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok Platformy sa použijú nižšie uvedené definície a pojmy s nasledujúcim významom:
- c je fyzická osoba – podnikateľ a hlavným predmetom jeho činnosti na Platforme je predaj konzultačných a poradenských služieb formou vzdelávacích kurzov v oblasti rozvoja osobnosti, rétoriky a komunikačných zručností.
- Kupujúci (spotrebiteľ) je svojprávna fyzická osoba, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu o poskytovaní služieb s Obchodníkom pre svoje súkromné, nepodnikateľské účely (ďalej aj ako „Zákazník, alebo Spotrebiteľ“).
- Objednávka – riadne vyplnený formulár „Prihláška na kurz“ v ktorom Kupujúci uvedie svoje fakturačné a osobné údaje a odošle ho Obchodníkovi kliknutím na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.
- Vstupenka – potvrdenie slúžiace na identifikáciu osoby oprávnenej k účasti na kurze, ku ktorému bola podľa evidenčného čísla vstupenka vydaná. Vstupenka je platná len na Kurz ku ktorému bola podľa účastníckych koordinátov evidovaných v databáze Obchodníkom vydaná.
- Kurz – odborné vzdelávacie podujatie, ktorého podstatou je zabezpečenie prednášky, či série prednášok alebo seminára s diskusiou a pripomienkami lektora resp. poslucháčov, prípadne spojených s praktickým nácvikom a tréningami ktoré sú sústredené na danú oblasť vzdelávania (ďalej len „Kurz“).
- Zmluva uzatvorená na diaľku – zmluva medzi Obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty alebo telefónu.
- Newsletter je elektronický prehľad noviniek týkajúcich sa Obchodníka a noviniek v oblasti marketingu a súvisiacich odboroch, ktorý Obchodník zasiela na e-mailové adresy užívateľov Platformy, ktorí s tým vyjadrili súhlas.
- Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní zmluvy, súčasťou ktorej sú tieto všeobecné obchodné podmienky nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) a zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
- Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
3. Ako za kurz zaplatiť?
- V internetovom obchode na stránke www.epicspeak.sk sú uvedené informácie o obsahovej náplni kurzov, vrátane cien a termínov konania. Ceny kurzov zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované na internetovej stránke www.epicspeak.sk. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť Obchodníka uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.
- Kupujúci vykonáva objednávku kurzu vyplnením objednávkového formulára.
- Objednávka obsahuje vždy tieto údaje:
- kontaktné údaje;
- dátum konania kurzu;
- cenu;
- počet objednaných kurzov (každá objednávka sa vzťahuje len na jeden konkrétny kurz pre jednu osobu);
- spôsob platby;
- kontaktné a fakturačné údaje Kupujúceho (meno a priezvisko, e-mail, tel. číslo, fakturačná adresa, príp. názov firmy a IČO);
- Objednávka obsahuje vždy tieto údaje:
- Objednávku odošle Kupujúci Obchodníkovi po vyplnení potrebných údajov kliknutím na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“. Údaje uvedené v Objednávke sú Obchodníkom považované za správne.
- Doručenie riadne vyplnenej objednávky Obchodníkovi sa považuje za úkon Kupujúceho, ktorý nepochybným spôsobom identifikuje objednaný Kurz, cenu, osobu Kupujúceho, spôsob úhrady a je zo strany Kupujúceho záväzným návrhom kúpnej zmluvy.
- Po doručení objednávky zašle Obchodníkovi e-mail s potvrdením o doručení objednávky na emailovú adresu Kupujúceho.
- Zmluva medzi Obchodníkom a Kupujúcim je uzatvorená Potvrdením o prijatí objednávky zaslaným Obchodníkovi na e-mailovú adresu Kupujúceho.
- V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane Obchodníka pri uvedení ceny kurzu na internetovej stránke, alebo v priebehu objednávania, nie je Obchodník povinný službu dodať Kupujúcemu za túto zjavne chybnú cenu ani v prípade, že Kupujúcemu bolo zaslané potvrdenie o prijatí objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Obchodník v takom prípade dodatočne upozorní Kupujúceho na to, že uvedená cena bola uvedená ako chybná a že nie je preto aktuálna. Pokiaľ Kupujúci nesúhlasí s úpravou ceny, Obchodník si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. Všetky plnenia, ktoré už nastali sú si zmluvné strany v takom prípade povinné vrátiť a zmluvný vzťah týmto od začiatku zaniká.
- Kupujúci berie na vedomie, že zmluva má charakter zmluvy uzavretej prostredníctvom komunikačných prostriedkov na diaľku a náklady vzniknuté Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením zmluvy (internetové pripojenie, telefón a pod.) si hradí Kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
- Poplatky bánk za vykonanie úhrady kúpnej ceny sa riadia zmluvou medzi Kupujúcim a jeho bankou. Obchodník nezodpovedá za výšku takýchto alebo obdobných poplatkov s tým súvisiacich.
- Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy sa rozumie taktiež zaslanie cenovej ponuky vyhotovenej Obchodníkom na základe osobného, telefonického alebo emailového dotazu Kupujúceho. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v tomto prípade písomným akceptovaním cenovej ponuky Kupujúcim, zaslanej prostredníctvom e-mailovej správy na adresu Obchodníka.
- V prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy podľa bodu 10 tohto článku Kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe zálohového dokladu (predfaktúry), ktorý mu Obchodník zašle na základe akceptovania cenovej ponuky Kupujúcim v zmysle bodu 10 tohto článku. Úhrada sa v tomto prípade realizuje prevodom na účet v zmysle údajov uvedených na zálohovom doklade (predfaktúra).
- V prípade nákupu prostredníctvom elektronického formulára „Prihláška na kurz“ v internetovom obchode Obchodníka na stránke www.epicspeak.sk. Kupujúci realizuje platbu bezhotovostným prevodom na bankový účet Obchodníka, uvedený v zálohovej faktúre. Kupujúcemu je po odoslaní objednávky automaticky zaslaný email so zálohovou faktúrou a údajmi potrebnými na zrealizovanie bankového prevodu. Po zaúčtovaní platby na bankovom účte Obchodníka (obvykle do 2 – 3 pracovných dní) je Kupujúci o tejto skutočnosti upovedomený e-mailom a bude mu zaslaná faktúra, ktorá slúži ako účtovný doklad a Vstupenka oprávňujúca k účasti na objednanom Kurze.
- Pri bezhotovostnej platbe prevodom na účet podľa bodu 12 tohto článku odporúčame aby Kupujúci uviedol správny variabilný symbol, ktorý je uvedený na zálohovej faktúre. Záväzok Kupujúceho uhradiť kúpnu cenu je splnený okamihom pripísania príslušnej platby na bankový účet Obchodníka spolu so správne uvedeným variabilným symbolom v lehote splatnosti uvedenej na zálohovej faktúre. Kupujúcim nesprávne uvedený variabilný symbol pri platbe môže mať za následok nesprávne zúčtovanie kúpnej ceny a kupujúci nesie všetky riziká s tým spojené vrátane toho, že Kupujúci môže byť v omeškaní s plnením povinnosti zaplatiť.
- V prípade, že kupujúci nezaplatí kúpnu cenu riadne a v lehote splatnosti v zmysle predchádzajúceho bodu, vyhradzuje si Obchodník právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Ak sa Obchodník rozhodne toto právo uplatniť informuje o tom Kupujúceho e-mailom a pokiaľ sa obe zmluvné strany nedohodnú inak prípadnú platbu pripísanú na účet Obchodníka po lehote splatnosti vráti Kupujúcemu.
- Obchodník upozorňuje Kupujúceho, že zaradenie účastníkov do kurzu je vykonávané podľa poradia došlých platieb všetkých Zákazníkov prihlásených na kurz. V prípade, že kapacita kurzu bude naplnená uhradenými objednávkami iných Zákazníkov Obchodník o tom informuje Kupujúceho s návrhom náhradného riešenia.
- Deklarovaná cena je konečná a nepripočítavajú sa k nej už žiadne ďalšie dane ani poplatky. Obchodník nie je platcom DPH.
- V cene nie sú zahrnuté cestovné výdavky, parkovné, ubytovanie ani náklady na stravovanie.
- Obchodník môže zaisťovať realizáciu kurzu prostredníctvom tretích osôb. Kupujúci berie na vedomie, že niektoré technické propozície kurzu sa môžu zmeniť aj po uzatvorení zmluvy o poskytovaní služieb (môže dôjsť k zmene miesta konania, zmene lektora, k presunu termínu či zrušeniu kurzu.) O zmenách technických propozícií kurzu Obchodník Kupujúceho včas informuje. Ak sa obe zmluvné strany nedohodnú inak má Kupujúci v takom prípade právo odstúpiť od zmluvy.
- Zmluva je uzavretá na dobu určitú, a zaniká ak nedôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu iným spôsobom, splnením záväzkov Obchodníka a Kupujúceho.
- Kupujúci bol Obchodníkom oboznámený s tým, Obchodník súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.
4. Dodanie služby
- Obchodník realizuje plnenie vyplývajúce zo zmluvy v termíne a na mieste ktoré bolo dohodnuté v objednávke.
- Ak Obchodník nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania kapacity kurzu, alebo mu závažné zmeny znemožnili realizáciu splnenia povinností Obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar, alebo službu Kupujúcemu v dohodnutej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v objednávke, Obchodník je povinný o tejto skutočnosti informovať Kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť Kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre Kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpiť od kúpnej zmluvy môže Kupujúci doručením e-mailu. V prípade, ak kupujúci v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané Obchodníkom ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je Obchodník oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán z dôvodov uvedených v tomto bode všeobecných obchodných podmienkok vráti Obchodník už zaplatenú kúpnu cenu v lehote 14 dní od dátumu odstúpenia od zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
- Vrátením zaplatenej kúpnej ceny zmluvný vzťah medzi Obchodníkom a Kupujúcim automaticky zaniká.
- Obchodník si vyhradzuje právo vylúčiť účastníka z Kurzu v prípade, že jeho správanie je v rozpore s dobrými mravmi, narúša riadny priebeh Kurzu alebo nerešpektuje organizačné pokyny lektora.
- Vylúčenie zodpovednosti
- Všetky poskytované produkty a služby súvisiace s kurzom slúžia pre vzdelávacie a informačné účely v oblasti zručností osobného rozvoja. Informácie, ktoré sú účastníkovi kurzu sprostredkované, sú len návody a odporúčania. Úspech či neúspech pri ich aplikácii v praxi je čisto na zodpovednosti účastníka kurzu.
- Obchodník týmto upozorňuje, že v priebehu kurzu môže byť účastník kurzu vystavený psychickému, alebo emocionálnemu zaťaženiu a je plne na jeho zodpovednosti a rozhodnutí, či navrhované cvičenia, alebo úlohy podstúpi, alebo nie.
- Právo Kupujúceho na odstúpenie od zmluvy
- Právo na odstúpenie od zmluvy má podľa zákona len spotrebiteľ. Ustanovenia tohto článku všeobecných obchodných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
- Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak Obchodník včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 tohto zákona.
- Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď Kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
- tovary objednané Kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
- dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
- na základe zmluvy tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa prevzatia prvého dodaného tovaru.
- Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
- V prípade, že je predmetom zmluvy dodanie služby lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. začína plynúť dňom uzavretia zmluvy.
- Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 u Obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy („ďalej len oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu Obchodník doručil spolu s potvrdením objednávky.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 102/2014 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu by malo obsahovať informácie podľa formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy, najmä identifikáciu Kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, alebo služby spôsob, akým má Obchodník vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu Kupujúceho.
- Ak Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej Kupujúci odstúpil.
- Od Kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona č. 102/2014 Z.z a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu služby.
- Kupujúci objednaním kurzu (služby), ktorého dátum plánovaného konania má nastať skôr ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku vyhlasuje, že na vyžiadanie Obchodníka týmto udeľuje výslovný súhlas v zmysle § 4 ods. 6 písm. b) zák. č. 102/2014 Z.z., so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlasuje, že bol Obchodník v zmysle § 4 ods. 6 písm. a) zák. č. 102/2014 riadne poučený o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy.
- Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách a pred začatím poskytovania služby udelil výslovný súhlas so začatím poskytovania služby podľa § 4 ods. 6, zák. 102 / 2014 Z.z. je spotrebiteľ povinný uhradiť Obchodníkovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.
- Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa alebo ho odovzdať Obchodníkovi alebo osobe poverenej Obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak Obchodník navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety tohto bodu všeobecných obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
- Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník nie je povinný vrátiť Kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto všeobecných obchodných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým Kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť Obchodníkovi, ibaže Obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
- Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru Obchodníkovi alebo osobe poverenej Obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak Obchodník súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
- Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si Obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
- Obchodník je povinný vrátiť Kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platby bez toho, aby Kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.
- V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
- poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru Predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
- Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.
7. Máte nejaké ďalšie práva a povinnosti?
Pri užívaní Platformy, Účtu a objednávaní konzultácií sa zaväzujete dodržiavať nasledujúce povinnosti:
- správať sa v rámci plnenia Zmluvy takým spôsobom, aby nebola poškodená dobrá povesť Spoločnosti a rešpektovať tieto Podmienky;
- chrániť práva duševného vlastníctva patriace nám, ako aj práva expertov či tretích osôb, ktoré by mohli byť plnením Zmluvy dotknuté
- v prípade zmeny adresy pre doručovanie písomností alebo kontaktných, bankových a iných údajov relevantných pre plnenie Zmluvy, informovať nás bez zbytočného odkladu o týchto zmenách; ak tak neurobíte, prípadná nemožnosť najmä kontaktovanie vás, ide k vašej tiaži.
8. Aké sú vaše práva z chybného plnenia a ako ich uplatniť?
Reklamačný poriadok
- Obchodník zodpovedá za vady tovaru, alebo služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 622 a 623 Občianskeho zákonníka.
- Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
- Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
- Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
- Kupujúci má právo tovar alebo službu reklamovať.
- Ak je Kupujúcim podnikateľ, Obchodník zodpovedá za vady tovaru alebo služby v rozsahu podľa ustanovenia § 422 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov s tým, že ustanovenia tohto článku sa nepoužijú.
- Reklamáciu môže Kupujúci uplatniť u Obchodníka písomne na adrese sídla v Obchodníka uvedeného v bode 1.1 týchto VOP, alebo elektronicky na adrese: ahoj@epicspeak.sk
- V reklamácii odporúčame uviesť dôvod reklamácie, práva, ktoré sa zo zodpovednosti za vady uplatňujú, a priložiť kópiu dokladu o kúpe.
- Obchodník je povinný potvrdiť Kupujúcemu prijatie reklamácie bez zbytočného odkladu od jej doručenia na Trvanlivom nosiči.
- Obchodník je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie bez zbytočného odkladu po jej prijatí. Spôsob vybavenia reklamácie určuje Obchodník s prihliadnutím na rozhodnutie Kupujúceho o tom, ktoré z práv zo zodpovednosti za vady uplatňuje. Spôsob vybavenia reklamácie určí Obchodník ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Obchodník je povinný v uvedenej lehote vydať Kupujúcemu písomné potvrdenie o vybavení reklamácie na Trvanlivom nosiči.
- Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného tovaru, výmenou tovaru, poskytnutím náhradnej služby, vrátením kúpnej ceny tovaru alebo služby, vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru alebo služby, písomnou výzvou na prebratie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
- Obchodník je povinný v uvedenej lehote vydať potvrdenie o vybavení reklamácie na Trvanlivom nosiči.
9. Na ako dlho je Zmluva uzavretá a ako je možné ju ukončiť?
- Ktorákoľvek Zmluvná strana môže Zmluvu vypovedať písomnou (i e-mailom) výpoveďou adresovanou druhej Zmluvnej strane na emailovú adresu druhej Zmluvnej strany. Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po dni, keď bola písomná výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane.
- Zmluvné strany môžu od Zmluvy odstúpiť iba v prípadoch ustanovených zákonom. Zmluvné strany nemôžu od Zmluvy odstúpiť ohľadne plnení, ktoré si už vzájomne poskytli.
10. Ako je to s duševný vlastníctvom?
- Sme výlučným a neobmedzeným vykonávateľom všetkých majetkových a v najširšom možnom a zákonom dovolenom rozsahu aj osobnostných práv k Platforme ako autorskému dielu v zmysle zákona č. 121/2000 Zb., autorský zákon, v znení neskorších predpisov („Autorský zákon”).
- Uzatvorením Zmluvy vám udeľujeme obmedzené právo Platformu užiť v rozsahu podľa funkcionalít, ktoré sú vám sprístupnené v rámci Účtu („Licencia”). Licencia podľa tejto Zmluvy je nevýhradná. Licencia sa udeľuje na dobu trvania Zmluvy. Licencia je územne neobmedzená a udeľuje sa bezplatne. V rámci Licencie nie ste oprávnení poskytnúť časť oprávnenia tvoriacu Licenciu (udeliť podlicenciu) tretej osobe ani Licenciu postúpiť tretej osobe bez nášho súhlasu.
- Všetky naše práva (ako majetkové, tak osobnostné, u ktorých to zákon dovoľuje) k Platforme zostávajú zachované nám. Na základe Zmluvy vám neudeľujeme žiadne ďalšie práva ani prístup k Platforme nad rámec rozsahu Licencie.
11. Čo sa deje s vašimi osobnými údajmi?
- Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje zákazníkov v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ďalšie informácie o tom, ako sú vaše osobné údaje spracovávané nájdete v Zásadách GDPR.
- Ak sa Kupujúci domnieva, že spracúvanie osobných údajov, ktoré sa ho týka, je v rozpore so všeobecným nariadením o ochrane údajov, má právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým sa rozumie Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, Hraničná 12, 820 07 Bratislava. Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov môže kupujúci adresovať Obchodníkovi prostredníctvom e-mailovej adresy ahoj@epicspeak.sk.
12. Záverečné ustanovenia
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť prevádzkovanie Platformy a/alebo poskytovanie služieb prostredníctvom Platformy kedykoľvek, a to aj bez uvedenia dôvodu. V prípade, že toto nastane, potom Prevádzkovateľ zabezpečí, že úhrady Kupujúcich za kurzy, ktoré z tohto dôvodu už neprebehnú, budú Kupujúcim vrátené rovnakým spôsobom, ako boli uhradené.
- Prípadná neúčinnosť či neplatnosť akéhokoľvek ustanovenia všeobecných obchodných podmienok nemá za následok ich neúčinnosť alebo neplatnosť. Namiesto neplatného alebo neúčinného ustanovenia Podmienok nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému alebo neúčinnému ustanoveniu čo najviac približuje.
Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.05.2024.